Handla för livet lånar ut sig till förmån för de som ingen blogg ar och vill vara med i utmaningen för värmande återbruk.

tisdag 3 september 2013

Mera fina kläder - återbruk

Tack för hjälpen och utlånet av bloggen.

Bättre sent än aldrig brukar det heta. Här är det jag gjort färdigt i
veckan. De virkade mössorna är av restgarn. De svarta byxorna är av ett
linne som redan används av 3 flickor. Blöjbyxorna är en gammal t-shirt. 
Blöjbyxornas mönster är ett gratismönster från Ottobre och borde hålla
tygblöjor bra på plats(mönstret och jag kom dock inte riktigt överens,
nästa gång syr jag på mitt sätt, men modellen var bra).

Har även påbörjat ett gäng byxor i babystorlek denna vecka men dessa blev
inte klara så resultatet får vänta på sig ännu en vecka eller två.

Jag tycker det varit jättekul och inspirerande att se vad alla ni andra
återbrukat under veckan och ser fram emot era nya skapelser.

Hälsningar

Elin B-F

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar